Ett aber
29 januari 2009, 19:31
Filed under: Riktiga världen | Etiketter: , ,

bio11bio2        

www.biotherm.com

Jag har ju klagat och klagat över att resa utomlands i tjänsten, nu tänker jag tala om vad jag saknar; -TAXFREEPRISERNA HERREGUDRUN! (jo, jag menade att skrika).

Det spelar ingen roll vilka dyra cremer alla lyxiga spa och ansiktsbehandlare säljer på mig så finns det ingen serie som jag trivs så bra med som Biothermes ”Age Fitness 2” för torrt skinn (ja vaddådå?, snart i de fyrtio kräver sådana prylar). Jag brukar köpa en nattburk för 300-400 kr på taxfree, i veckan travade jag in på Åhlens och skulle köpa det samma… -650 spänn.

Är verkligen inte Ldb lika bra? Kan man lära om? Någon som provat?

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

