Kontakt sökes
05 februari 2009, 10:48
Filed under: Irriterande

Jag sitter på tåget och skall logga in på jobbmailen, inloiggningskoden är lång och komplicerad, versaler, gemener och siffror i en salig blandning. Efter 4 månader kan jag den utantill.

Jag trycker ”enter” och boff kör tåget in i en tunnel och jag tappar kontakten. Jag provar efter några minuter och boff kör vi in i en tunnel igen precis när jag trycker enter.

* * *

Avdelning: Ibland känns det som om hela världen spionerar, med humor dessutom.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar




Kommentera

