Ljuset i tunneln, agent Mo på nya uppdrag
05 februari 2009, 10:12
Filed under: Vardag | Etiketter: , ,

Idag är sista dagen på fastan, igår kväll var jag jäkligt nära att bryta då jag var mikrometer ifrån en migränattack, jag hade slarvat lite med juicerna under dagen och det straffar sig direkt. Men så i morse mådde jag som en kalaspingla igen. Nu när man är förbi söt- och fettsug så känns det som om man skulle kunna fasta för evigt. Pigg och glad.

Just nu sitter jag på tåget mot Övik, det blir jobb under natten och sedan tåg hem igen. Nu undrar ni vad sjutton jag jobbar med, -kanske är jag hemlig agent?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag vet ju att du säljer dammsugare!

Kommentar av P-Donk

Pelle: Jag är er dammsugsförsäljare i natten…

Kommentar av Mo




Kommentera

