What´s that dreadful rumble…
07 februari 2009, 19:30
Filed under: Bloggvärlden | Etiketter:

Jag är ett ABBA barn. Jag fick välja mellan hundvalp eller konsert i Götet som liten. Jag valde ABBA. (Jag fick min labbe senare).

Och så hittade jag det här i kväll. (kolla för i hela fridens dar)

Säkert har ni sett den redan, men det hade inte jag.

Så nu sitter jag här och skrattar så jag gråter samtidigt som jag sjunger. Underhållning!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ha-ha-ha!
Nu njuter vi av Peeetra Meeeede!

Kommentar av Sia

Sia: Visst är länken underbar! Nu njuter vi av Mello!

Kommentar av Mo




Kommentera

