Mästarnas mästare
17 februari 2009, 20:30
Filed under: Media | Etiketter: , , ,

mastarnasmastarelogo_246

Jag följer få tv-program. Men jag följer Mästarnas Mästare. Och till skillnad från de flesta så tycker jag grenarna är intressanta och väl valda. Vad dessa idoler kan rent idrottsmässigt vet jag ju redan. Nu får jag se andra delar av min idrottsliga idoler.

Mycket intressant måste jag säga. Vem visste att Wassberg lagade mat till Rammstein?

Men så har vi mysteriet Gunnarsson som jag bara inte (någonsin) har kunnat med. Men jag märker att jag gillar henne lite mer för varje program och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. –Vad tycker vi om det egentligen?

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kul, jag trodde faktiskt det bara var jag och C som såg det programmet. Tycker att det är ett riktigt höjdarprogram. En lördagsunderhållning på en tisdag;)

Frågan är väl vad man tycker om Erica? Jag får inga bra vibbar. Jag har dock tagit fram idrottare till nästa säsongsprogram;)
Kajsa.B, Stefan.H, Foppa, Henke, Christian.O, Pernilla.W, Magda, Gunde m.m

Kommentar av Malin

Malin: Håller med. Erica är lite tjuv- och rackarspelig kan jag tycka. Verkar kunna sura ur ordentligt också. Har funderat över programmet där hon utmanades av Gärderud i nattduellen. Tror inte den relationen var så bra som Erica ville påskina innan hans val.

Kommentar av Mo

Vi tycker bra om det! Det gamla rejäla gardet, liksom. Man blir som nostalgisk! Kul bara att se dem sitta och snacka. Gissar att det kan vara lite nytt för några av dem också, att träffa andra gamla idrottare och inte behöva prestera i sin egen sport. Fast Erica, Erica… Hon är lite väl vass!

Kommentar av Ann




Kommentera

