Jaha, vad säger vi om det som händer i Leksand då?
21 februari 2009, 20:59
Filed under: Uncategorized | Etiketter: ,

Starkaste startfältet hittills tycker jag. EMD, BWO, Molly och Rickfors vill jag ha vidare. Rickfors var skrämmande i sitt plagiat på sig själv (vingar för pengarna) men ändå bra . Så det blir BWO som av de fyra som faller tungt.

Ricken och EMD går vidare, Molly får åka med fransmannen och de internationella. Fast just nu inser jag att jag inte vet något om reglerna och hur många som går vidare och var de går då (hädan?). Så jag nöjer mig med att säga att det det bara är en LEK!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

