Well…
27 februari 2009, 20:39
Filed under: Uncategorized

Jag tror jag behöver lite mer.

Jag behöver sol och minusgrader i morgon då lilla sonen skall Björnliga-final med de lite större grabbarna.

Jag behöver vår och smältande isar (jag har bilder och kommer åter).

Jag behöver lite smalare lår. Definitivt. SNART KOMMER VÅREN.

Därtill skulle jag bli glad för behöver jag en och annan (kanske en halv?) kommentar.

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kej rå! 🙂 Hittade hit via en av dina andra kommentatörer nyligen, efter att din förra blogg försvann. Jo, nu behöver man verkligen sooool! Resten kommer nog med den. Och det är välkommet något infernaliskt. Låg för ankar från midsommar till nersläpp av tredje underverket i december, så nu när jag är mobil igen, vill jag ha väder!

Kommentar av Ann

Ann: Aha kul att du hittat hit till mitt hemliga krypin. Det var ju minst sagt stökigt kring orsakerna varför den andra bloggen försvann, men nu finns jag här i småhemligt format men ändå kommentarstörstande, blir ju liksom lite moment 22. Vill ha, vill inte synas, men läsas ändå. Det fattar ju vem som helst att det liksom inte går ihop!

Kommentar av Mo

Ann igen: Men jag är så himla trööög; Grattis till tredje underverket!

Kommentar av Mo

Tack! Har inte läst ikapp, men ska ju ha nåt att göra under min mammaledighet. 😉 Ja, kommentarer är ju kul. Själv hinner/orkar/händer jag inget, så jag räknar inte med att folk orkar släpa sig till min blogg för att inte hitta regelbundna uppdateringar. Men ibland, när andan faller på, så skriver jag lite. 🙂 För det mesta fotar jag istället. Många babyfoton blir det…

Kommentar av Ann

Ann: Jag skall genast in och kika!

Kommentar av Mo




Kommentera

