Warm Cotton
04 mars 2009, 21:21
Filed under: Ja!, Nej!

 

 

warm-cotton

Clean Warm Cotton

Jag trodde jag var säker på att detta var doften för mig. Köpte en flaska på lunchen idag och puffade på mig ett litet puff på handleden av butikens provflaska.

Det luktar gott men det luktar starkt, fortfarande starkt efter 9 timmar. Därför velar jag å det grövsta. Min förpackning är obruten.

 * * *

Uppdaterat torsdag: Jag behåller. Maken blev bananas och sådant gillar vi ju. Idag tog jag bara en *typ* fjärdedels sprutsch och då har jag luktat diskret gott.

Flaskan kommer räcka i 10 år.

 

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag tycker också att den är väl stark. Fick prover, men kände av lukten även nästa morgon. Jag kör med Philosophys Amazing Graze istället. Den har flyktigare vardagsdoft, men fortfarande bara med en fräschör.

Kommentar av Marie

Marie: Kollar in Philosphys Amazin Graze. Vill ha en fräsch lätt doft.

Kommentar av Mo




Kommentera

