Zzzzzzzz…
05 mars 2009, 20:13
Filed under: Familj | Etiketter: , ,

A1 spelade kvartsfinal  i U11 igår och vi var inte hemma förrän vid 20:30-snåret. Sedan skulle vi plocka och greja hemma inför torsdagsstädning. Och käka. Och kolla lite tv. Och läsa lite bok. Och… 😉

Plötsligt kunde jag inte sova och klockan hann bli halv två innan jag lade igen de grå-blå.

Så satt jag därför på jobbet idag och vände stolsryggen mot glasväggen eftersom ögonen klippte som häcksaxar efter lunch. Det hände inte men det var mycket nära. Ikväll kommer jag sova som en drogad gudinna.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Dumma dumma glasvägg!!! Glasväggar är ett hot mot den personliga rätten till power naps…

Kommentar av P-Donk

Pelle: Jag håller med. De är av ondo…

Kommentar av Mo




Kommentera

