Som man äter får man sk**a
12 mars 2009, 20:31
Filed under: Uncategorized

Det var en bedrövelsens dag, -tisdag. Dessutom är skådeplatsen Falun. Falun ligger inte i Sverige utan i Dalarna, detta egenmäktiga landskap land.

Vi skulle bara helt simpelt äta mat på ett tradarhak. På menyn stod potatisplättar med fläsk eller vitfisk med räksås *host* och pära. Jag tog det sistnämnda. Pillade bort tre kubik panering men fisken under var god.

Så började det burra i magen efter en timma eller två, trodde att nu jäkulens.

Men som jag bedrog mig, det har burrat i snart tre dygn nu… utan jackpot. Jag ser snart ut som om jag vore i åttonde månaden och går bara omkring och väntar på leverans (förlåt).

Det borde jag förstått. Dalom.

*inser här att detta är ett inlägg som jag inte skulle uppskatta att läsa själv men va

f-n… skita bör man annars dör man!*

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

