Jag och Molly separerar
13 mars 2009, 18:35
Filed under: klädsel | Etiketter: ,

Såg en av vårens tunikor från Odd Molly idag (den med fjärilar). Blev skitsugen. Vände på prislappen. Suktade efter syre. Tänkte att detta blir ju som en rättegång, jag behöver bevisföring.

TRETUSENTREHUNDRA

Vilka tror dom att dom är?

Vilken kvalitet tror de att de levererar?

Jag har varit en rakt igenom hjärtat kär Odd tjej. Kärleken dog idag. Jag har en avsevärd samling Odd-plagg. Nu skäms jag nästan att sätta på mig dem. Jag har tyckt att mina tunikor och koftor i 1700-2000 kronorsklass varit ordentligt på gränsen i förhållande till kvaliteten på käderna, men jag har älskat egenheten och betalat för den. Idag finns OM i multum överallt, det är inget speciellt, det jag sökte börjar falla bort.

Nä , hörru Odd Molly, idag tappade ni en mycket trogen kund. Visst skulle jag kunna köpa om jag verkligen ville men någon jävla ordning får det allt lov att vara, kvalitet och originalitet får kosta, inte halvdan massproduktion.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

SKÄMTAR du?
1700 är helt orimligt som jag ser det.

Kommentar av LISS

LISS: Jo. Lite så tycker jag också, därmed blev detta lite f-ö-r mycket- Usch vad grinig jag blev.

Kommentar av Mo

LISS: Jo. Lite så tycker jag också, därmed blev detta lite f-ö-r mycket. Usch vad grinig jag blev.

Kommentar av Mo




Kommentera

