Doku för mig
14 mars 2009, 18:26
Filed under: tv | Etiketter: , , ,

Det finns en enda dokusåpa som jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i. Robinson. Men det skulle varit i en av de första två omgångarna.

Men jag ser verkligen fram emot årets omgång, det verkar vara värre än någonsin, -that´s the way I like it, aha-aha!

Årets trailer har blivit lite hånad på nätet men jag gillar den. I Resumé läste jag om byråns tänk , och jo, för mig är budskapet glasklart.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Min sambo skulle egentligen ha varit med i den första omgången av Robinson, men han hoppade av pga. att han träffade mig:) Tack och lov:) En kvinna från programmet ringde flera gånger till oss och försökte få honom på andra tankar.
Det du! Han och Martin Melin:)

Kram!

Kommentar av Malin

Malin: Oj! Man blir lätt avis faktiskt. Hade han klått polisMartin då tror du !?

Kommentar av Mo




Kommentera

