Mycket förvånad
20 mars 2009, 10:18
Filed under: Uncategorized | Etiketter:

Jag vet inte vad jag gjort för gott för att förtjäna denna mirakelläkning men när jag vaknade i morse hade svullnaden minskat och det gick att stödja mycket bättre på foten. Blev himla glad.

Lilla A2 och jag är hemma idag men inte beroende på halta Lottas tillstånd utan beroende på en elak krupphosta på den lille. Jag jobbar på hemifrån och A2 kollar på Hannah Montana.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Fantastiskt att det läker så bra jue!
Ledsen att det gick så illa på springturen, måste varit extremt smärtsamt.
Kanske kan unna dig nått extra nu som plåster på såren?
Kram

Kommentar av Sanna

Sanna: Gör precis det! Det är rött och gott!

Kommentar av Mo




Kommentera

