Slow-Mo
22 mars 2009, 18:38
Filed under: Uncategorized

Jag vet inte när det hände sist. I helgen har vi bara varit hemma, hockeysäsongen är över och maken S som är tränare i fotbollen har gjort bedömningen att grabbarna behöver två veckor ledigt innan fotbollen drar igång. Sådant gör mig stolt. Man måste våga vila.

Och som jag har vilat och gjort saker som för mig är själaro i helgen. Altanen har ni redan hört om, stryktvätten är numera under kontroll, igår tog jag ett glas rött till surfningen vid fyratiden på eftermiddagen, idag slöglodde vi på skidorna och sov lite middag.

Avdelning: Det känns som den längsta helgen i mannaminne, och den behövde jag.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

