*ler*
27 mars 2009, 20:30
Filed under: Familj, Uncategorized | Etiketter:

Massa Youtubande idag minsann, så blir det lätt när man VAB:ar. Jag kollade upp brorsan och kolla vilken grej jag hittade; Min bror. Otroligt bra om man som syster får tycka. Tänk att det är min bror som komponerat detta. Han som fick ta över mina pianolektioner  fastän han var för liten. En bra investering om ni frågar mig…

// Hon som fortfarande kan greja ett hästtramp på pianot men inte mycket mer.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Gosh!

Kommentar av Liss

Liss: Har inget att tillägga. Han är så jäklarns duktig.

Kommentar av Mo

Aaah, härligt dramatiskt och förvånande obögigt…! 😉

Kommentar av Pelle

Pelle: Den tanken har faktiskt också slagit mig, men fullblodsproffsen kan anpassa sig! Jag älskar även Battelfield Theme.

Kommentar av Mo




Kommentera

