Vädertips
02 april 2009, 17:23
Filed under: Uncategorized | Etiketter:

Bästa prognoserna

Satt idag på jobbet i ett helgrått Gefle och kollade timprognosen. Såg att vid 18 skulle vi få sol. My ass tänkte jag.

Men sola skiner likt f-n.Precis som dom sa.

Gå in och sök väldigt lokalt så kan du få en väderprognos för din stadsdel.

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag älskar Yr! Funkade till och med när jag var på Grönland.

Har de sedan rätt med prognosen för Björnrike nästa vecka, ja då tackar jag.

Kommentar av Marie

Fan, man blir så besviken när väderleksrapporten stämmer! 😦

Kommentar av Pelle

Marie: Vi hoppas på Björnrikeväder då!

Plutt: Jamen hoppas på riktigt illa väder i påsk då så vi får bli glada!

Kommentar av Mo

Alltså jag tycker inte att du ska hålla på Pelle. Håll på mig istället. Jag vill ha sol, en varm husvägg och massor med snö. Jag vill ha smörskidåkning och glass!

Kommentar av Marie

Marie: Men om Pelle får bli besviken (när det dåliga vädret blir bra) så blir vi ju alla glada. Smörskidåkning… nu sitter jag här och låtsas att jag inte är det minsta berörd över det faktum att jag inte kört ett enda åk denna säsong.

Kommentar av Mo




Kommentera

