så obekäm
07 april 2009, 18:32
Filed under: Familj | Etiketter: ,

Jag har haft semester idag och vi (jag och grabbsen med kompis) har varit och badat på stadens stora bad. Usch vad hemskt det är att lalla omkring där stort sett naken med sin vinterbleka kropp som har en nyans som drar mot lila-grön (i alla fall höger knä och vänster fot). Jag har gjort mina dagar i badhus, och visst, ett tag trodde jag alla gick omkring i baddräkter halva dygnen precis som jag. Men nu. Nej fu sautingen.

Men kul hade vi. Och han den där lilla som påstår att han kan simma… nja, jag vet väl inte det jag…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

