Bränna
12 april 2009, 18:55
Filed under: Familj

Jag har suttit med mina solisar på hela dagen på en fotbollsläktare i Solna och ser nu därför ut som en panda. Grabbarna har fotbollscupat och spelade oavgjort mot Brommapojkarna och Saltsjöbaden sedan åkte de på däng mot Haninge. Inte illa för ett fotbollsgäng som haft två fotbollsträningar sedan de de snörde av sig skridskorna.

Alla övriga lag har helårssatsningar och höjde förvånat på ögonbrynen när det gick upp för dem att i Norrland gör man inte sitt sportval så tidigt som i 11-årsåldern.

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

man måste ju hinna välja fotbollen innan man blir utkastad som 17-åring…

Kommentar av Pelle

Pelle: Kan du ta den med min make för han verkar inte fatta att man slutar med fotbollen…

Kommentar av Mo

Gå och se match med Gefle, då borde väl de tröttna på fotboll ganska snabbt…

Kommentar av Pelle

Jag skönjer en viss bloggtorka här också… börjar vi bli för gamla för det här?

Kommentar av Pelle

Pelle: Vi skall iväg och se Elfsborg idag. Sist jag var på Stömvallen svor jag dock att jag aldrig skulle gå dit igen. Men OK ny säsong, nytt försök. Och jo, jag tror vi är för gamla.

Kommentar av Mo




Kommentera

