Fotboll
19 april 2009, 17:11
Filed under: Familj | Etiketter: , ,

Jag svor förra året på att jag aldrig mer skulle gå på Strömvallen och se Gefle spela fotboll. De var så dåliga att det var roligare att kolla in fiskmåsarna som flög omkring och spanade efter skräp att äta samtidigt som de sket. Dessutom var det kallt.

Men mitt minne är klent och idag var vi där igen. Gefle – Elfsborg. Man måste beundra Gefles tålmodiga nednötande av anfall efter anfall. Och så imponeras jag faktiskt lite av roliga snabba spelvändningar, så pass bra att det faktiskt stod 1-1 vid full tid.

Vad menar då Anders Svensson med att stänka in en överfin frispark på över-övertid? Jag håller karl-uschlingen personligt ansvarig för att det säker kommer dröja innan jag går på Strömvallen igen. Tänk på det Anders, din lilla sabotör.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du som ‘gammal’ simmare borde väl känna till vikten av att kämpa enda in i kaklet…

Kommentar av Pelle

Pelle: Äh, jag la av vid ryggsimsflaggen och gled in i mål 😉
Frisparken var så äckligt bra att det såg ut som om ingen fatta vad som hände. Hugo såg fastfrusen ut.

Kommentar av Mo

Jag har börjat ”Twittra”… skall inte du testa oxå?

Kommentar av Pelle




Kommentera

