Lite variation förnöjer ju!
19 april 2009, 16:54
Filed under: Foto MoDa, Ja! | Etiketter:

product_thumbcavkeu0c

Swedish Hasbeens

Jag klickade hem ett par redan förra året. De bodde jag i hela sommaren. Nu var jag något försen i år eftersom jag helst ville ha modellen ovan i svart, men storlek 37 var slut, men jag kommer bli jätteglad när dessa landar i brevlådan ändå.

Jag tror dom behövs mig.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jaa! En av tjejerna som har företaget är en gammal kollega till mig, helkul! Tänker också skaffa mig ett par när jag ammat klart så att lederna är lite stabilare. 🙂

Kommentar av Ann




Kommentera

