Norrut
10 maj 2009, 18:14
Filed under: Uncategorized

Om ett par dagar skall jag norrut igen. Då händer det alltid samma konstiga sak; jag som älskar sommar, vågor, värme och allt det sydländska finner plötsligt ett lugn och en tillhörighet i det norrländska kärva.

?

Kan det vara så att man inte förstår vad som är bäst för sig själv?

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

…och jag drar österut… och känner inget lugn!

Kommentar av P-Donk

Kände också friden när jag var norrut, dvs strax under mitten (vid Höga kusten) förra veckan. Men, när jag åker till inlandet vid samma breddgrader blir jag inte lika lugn. Mer frustrerad över hur öde det är…

Kommentar av Marie

Pelle: Vi kommer äta upp dig!

Marie: Just där är jag nu, mitt inne i landet, lite rädd blir man, alla gubbar ser ut som Evert Ljusberg…

Kommentar av Mo




Kommentera

