Stockholms underjord
14 maj 2009, 17:38
Filed under: Uncategorized | Etiketter: , ,

I tisdags var jag och ”forsknings och utvecklingssnackade” i Stockholm. De som lyssnade skulle bara veta att jag åkte fel i tunnelbanan på väg dit, typ ”hon tror hon vet så j-la mycket men hitta HIT kan hon minsann inte”.

Fan. Det är så pinsamt när man upptäcker det. Hoppar av vid nästa station och försöker gå så att det inte syns att man skall just rätt tillbaka till startstationen, fast det gör det ju, man byter ju bara sida. ”Gå direkt i fängelse utan att passera GÅ”-känsla.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hi-hi! Jag åker också fel ibland fast jag bor här!

Kommentar av Ann O Nym

Ann O Nym: Skönt att höra att jag inte är helt ensam.

Kommentar av Mo




Kommentera

